|
mercedesin i
leride o403 ten sonra en çok hatırlanacak otobüsü bence.yanlış hatırlamıyorsam 83 84 gibi üretilmeye başlanmıştı piyasaya çıkınca firmalar seferlere bu otobüsü koymuşlardı.kasa ve konfor olarak o302den epey farklıydı.
|
Toplam Puan=0...
|
|
|
o 302 memleketimiz yollarına en uzun süre dayanabilmiş otobüs olarak bir mucizenin maddesel halidir aslında
|
Toplam Puan=0...
|
|
|
bu otobüs gerçekten çok hızlı bir modeldir..vites takviyeli olup iyi bir şanzıman ve motorla donatılmıştır..
|
Toplam Puan=0...
|
|
|
en kral otobustu o.. ee nede olsa o bir mercedesti..
|
Toplam Puan=0...
|
|
|
tekerlek üstü olmasın lütfeeenn
|
Toplam Puan=0...
|
|
|
dolap üstü olurmu? bayram arifelerinde yer olmadığı zaman bu diyalog gerçek olurdu, otobüste bırak teker üstünü adamlar su konulan dolabın üzerine bile adam oturtuyorlardı ve o zaman dolapların boyu alçaktı. son olarak bu otobüsleri fabrikası cevizlibağ da bulunan otomarsan firması üretirdi...
|
Toplam Puan=0...
|
|
|
onlar 70 li yıllar da yolların kralıydılar şimdi de öyle fakat biraz yaşlandılar mercedes-benz
**0302 **
|
Toplam Puan=0...
|
|
|
bu aralar fabrikaların servisi olarak kullanılan bu otobüsler çocukluğumun şehirlerarası kabusudur. az kusmamışımdır içlerinde:p
|
Toplam Puan=0...
|
|
|
efsanedir onlar..halen çalışmakta olan 1972 model olanı bile var hem de halk otobüsü olarak..
|
Toplam Puan=0...
|
|
|
mercedes 302 s leri lütfen 302 lerle karıştırmayın.son 302 83 model olarak çıkmış, 84 yılında ilk 302 s piyasaya çıkmıştır.motor olarak 302 motorunun turbo ile güçlendirilmiştir modelidir.85 yılında ise v6 denilen motor tipiyle piyasaya sürülmüştür.bu motor düz sıra 6 silindir motora göre daha verimli ve güçlüdür.86 yılında direksiyonu kırma direksiyon tipinde üretilmiş olup 87 yılında son kez yollara çıkmış vede 88 yılında 303 lere bırakmıştır.bu araçlar o kadar tutulmuşturki 69 yılından 83 yılına kadar üretilen 302ler genellikle bursa da piyasada kesme kasa tabir edilen şekilde 302 s kasasıyla donatılmıştır.
|
Toplam Puan=0...
|
|
|